چگونه میتوان اطلاعات پروفایل شخصی را اصلاح نمود؟
هرگونه اصلاحات در این قسمت را در منوی تماس با ما و در بخش سایر موارد اعلام بفرمایید. تغییرات مدنظر حداکثر تا یک روز کاری در پروفایل شخصی اعمال خواهد شد.
آیا پس از اخذ تاییدیه کارشناس فروش، امکان حذف یا تغییر فروش وجود دارد؟
بله. با تماس با کارشناس فروش مرتبط از ایشان بخواهید سفارش مد نظر را حذف یا اصلاح نماید.
آیا امکان تغییر آدرس تحویل گیرنده وجود دارد؟
بله. هر گونه تغییر در آدرس انبار میبایست به تایید واحد مالی شرکت پخش مرکزی گلدیران برسد که پس از آن آدرس مورد نظر در لیست آدرسهای انبار اضافه خواهد شد.
چگونه میتوان از آخرین وضعیت سفارشهای ثبت شده مطلع شد؟
در قسمت سفارش آنلاین و در بخش لیست سفارشات، کلیه اطلاعات مربوط به سفارشهای ثبت شده شامل تاریخ و زمان ثبت سفارش، تاریخ، زمان، تعداد تاییدیه سفارش و نیز آخرین وضعیت سفارش موجود است.
منظور از پیشنهاد کارشناس فروش چیست؟
کارشناسان فروش با توجه به شرایط محصولات (وضع موجودی، عرضه محصولات جدید، شرایط جشنوارهها و ...) و نیز اطلاع از شرایط نمایندگان میتوانند پیشنهاداتی به ایشان ارایه نمایند. ارائه این گونه پیشنهادات علاوه بر راهنمایی در سفارشگذاری هرچه بهتر، صرفهجویی در هزینه و زمان فروشندگان را در پی خواهد داشت. فروشندگان میتوانند بنابه صلاحدید خود پیشنهادات مذکور را قبول، رد یا تعدیل نمایند.
سطحبندی چگونه تعیین میشود؟
وضعیت فروشنده در قیاس با سایر فروشندگان در بازههای سه ماهه، بررسی و اعلام میشود. معیارهای این ارزیابی عبارتست از: میزان خرید، وفاداری به برند و سازمان، نحوه پرداخت، ویژگیهای فروشگاه، میزان فروش به مصرف کننده نهایی و فعالیتهای درون فروشگاهی.
چگونه میتوان انتقادات و پیشنهادات را با واحد فروش مطرح کرد؟
در قسمت "تماس با ما" امکان دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات در هر زمینهای وجود دارد. پیامهای دریافت شده، بلافاصله جهت بررسی و پیگیری به واحدها و افراد مرتبط، ارجاع داده خواهد شد.